ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Denisa Rubešová

Se slečnou Rubešovou řeším své finance už několik let. Vždy měla profesionální přístup. Vždy mi odpověděla na jakékoliv otázky ohledně toho jak s penězi nakládat. Jsem velmi spokojen, můžu jen doporučit.

Jaroslav
Zámečník
Reference na poradce
Petr Lerch

Pana Lercha mohu doporučit, má profesionální přístup. Dopodrobna mi vysvětlil, jak se mám zajistit na penzi a uzavřel mi výhodné pojištění zdraví na míru. Těším se na další spolupráci.

Jaromír Střaslička
Nástrojař
Reference na poradce
Ing. Martin Šplíchal

Na panu Šplíchalovi si cením trpělivosti a srozumitelnosti připoskytování informací. Vážím si jeho individuálního přístupu a vytrvalosti dotáhnout věci do konce. Doporučuji.

Bohumil Smrček
Učitel
Reference na poradce
Andrea Pol

S Andreou Pol jsem s manželkou řešil pojištění nás a včetně vnuků, pojištění aut a jsme nadmíru spokojeni - termíny, výše plnění atd. Vše do detailu vysvětlila a vše perfektně funguje. Myslím si, že je pro všechny její budoucí klienty velkým přínosem. ing. Ivo Severin správce komunikací

ing. Ivo Severin
správce komunikací