ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Vít Procházka

S Vítkovou prací jsem spokojena. Vše vysvětlí, nic nenutí.Opravdu můžu doporučit.

Velichová Lenka
Pokladní
Reference na poradce
Karel Salák

Děkuji Panu Salakovi za rychlé vyřízení pojistné události, hodnocení vždy na výbornou, mohu všem doporučit Matulová P.

P. Matulova
Delnice
Reference na poradce
Marek Kosobud

Naprosto dokonalá spolupráce, s Markem je skvělá domluva ve všem, od času schůzky po každé konkrétní řešení. Při první poj. události jsme nemuseli s pojišťovnou vůbec komunikovat, všechno nám zařídil. Po zkušenosti s naší poslední poradkyní máme konečně někoho, kdo tomu co dělá rozumí.

Velátovi
-
Reference na poradce
Ing. František Iser

Fandu Isera mohu doporučit jak v osobní tak profesní rovině. Co se týče naši firmy stará se nám o všechny firemní pojištění od aut, pojištění zaměstnanců po pojištění odpovědnosti, majetku atd. V osobním životě mi zařizoval hypotéky na dvě nemovitosti včetně jejich pojištění a vše vždy bylo jak řekl. Jednání přátelské vstřícné a na úrovni.

Ing. Michal Plicka
CEO&FOUNDER HYDROIZOLACE MIVA s.r.o.