ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ing. Lenka Zemanová

Slečnu Lenku mohu jedině doporučit, vše proběhlo podle mých představ. Velice příjemné a profesionální jednání.

Jiří Šindelář
strojní mechanik
Reference na poradce
David Kocúr

S Davidem jsem spokojený, poradil, vysvětlil a zařídil všechno co slíbil. Je spolehlivý, přátelský, svou práci má rád a dělá jí dobře.

Stanislav Pešek
řidič
Reference na poradce
Ing. František Iser

Pan Iser má ke svým klientům velice profesionální a lidský přístup nemá na každého znáš čas pouze limitovaný , ale velice pozorně vyslechne klienta a pak daný problém do detailu rozebere sdělí klientovi , jak klady tak zápory jeho rozhodnutí . Je-li třeba je daná situace konzultována i několikrát v případě žádosti je Vše dovysvětleno .Já sama jsem s panem Iserem velice spokojená již několik let mi velice dobře pomáhá řešit jakýkoliv problém.Je to profesionál ve svém oboru a člověk na svém místě.

Ilona Burianová
účetní
Reference na poradce
Jakub Cepek

Bez jakékoliv námitky, vše vždy vyřešeno k mému prospěchu. Vřele doporučují vstřícné jednání.

Šimon Papp
OSVČ