ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Karel Salák

Spolupráce s panem Salákem je super, pokaždé když něco potřebuji vždycky mně ochotně poradí co je pro mně nejlepší. Vždy když, mu zavolám ochotně přijede až ke mně domů a ušetří mně hromadu času. Vřele doporučuji všem.

Josef Polena
Vedoucí pracovník v zahraničí
Reference na poradce
Andrea Pol

Andrea je nejen velice milá, ale také ochotná poradkyně. Zajistí Vám všechny možné varianty pojištění, sežene a vymyslí kombinace, které jsou přímo na míru Vašim potřebám. Velice ráda se na ní obracím a vím, že mě nikdy neodmítne, když potřebuji poradit, něco změnit nebo dokonce pomoci s uplatněním pojistky. Ráda ji každému doporučím!

Magdalena Jungwirthová
zpěvačka
Reference na poradce
Lucie Špánková

paní/slečna Špánková mluvila jasně a k věci. Dokázala vše srozumitelně vysvětlit a poradit, za mě zatím spokojenost.

Jana
finanční účetní
Reference na poradce
Ing. Martin Šplíchal

U pana Šplíchala se mně líbí jeho individuální přístup. Pobavili jsme se spolu o tom co bych si představovala. On poté zpracoval několik návrhů a já si vybrala. Při vyřizování hypotečního úvěru nám pomáhal a asistoval u všech jednání od první schůzky až po podpis smlouvy. Byla jsem naprosto spokojená a mohu jen doporučit.

Findejsová Nikola
Zdravotní sestra