ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Karel Salák

Spolupráce s panem Salákem, je uspokojující.Když člověk něco nechápe, tak mu to vysvětlí. Co se týká řešení pojistných událostí, tak se snaží vždy vyhovět a vyřešit co nejdřívě. Jestli to bude takhle nadále pokračovat, tak můžu jedině doporučit.

Jan Kuchař
Elektrikář
Reference na poradce
Ing. David Michelini

Kdykoli, cokoli potřebuji řešit v obasti finanční nebo pojišťovací, obrátím se na Davida. Vždy se vším poradí a zařídí. Jsem moc spokojena, mohu se na něj 100 % spolehnout. Je na něm vidět, že ho práce baví a že jí rozumí. Jsem moc ráda, že ho znám.

Jarka Kovářová
účetní
Reference na poradce
David Kocúr

David je velmi profesionální, vstřícný a schopný ve všem vyjít vstříc klientovi. Do ničeho klienty nenutí a nejlepší řešení je pro něj na prvním místě.

Lenka Matoušková
účetní
Reference na poradce
Michal Vránek

S Michalem spolupracuji téměř rok, a jsem spokojený s jeho přátelským přístupem a kvalitními řešeními na míru. Oceňuji odbornost ve finanční problematice. Při řešení problémů je Michal velice spolehlivý a při řešení mých potřeb nadmíru pohotový.

Jakub Štolba
Kontrolor jakosti