ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Jan Grolmus

Honza je velice ochotný, milý, dokáže se vším poradit. I když mu napíše člověk večer bez problému odpoví a snaží se najít nějaké řešení. Neustále hlídá a ptá se jestli je vše aktuální a v pořádku. Lepšího poradce jsme si přát doma nemohli. Určitě doporučuji. Velké díky za péči a starost jakou Honza o své klienty má.

Petra
Zdravotní sestra
Reference na poradce
Petr Lerch

S Petrem spolupracuji více než tři roky. Jsem velmi spokojený s jeho přístupem. Vždy, když se na něj obrátím s jakýmkoliv problémem, vím, že mi pomůže. Vzhledem k mým velmi pozitivním zkušenostem, má Petr moji plnou důvěru. Jsem rád, že finanční záležitosti řeším právě s ním.

Martin Bublák
Učitel
Reference na poradce
Eva Doležalová

S paní Doležalovou jsem velmi spokojená. Poradí, umí vše dobře vysvětlit a kdykoliv se na ni mohu obrátit.

Eva Georgievová
Na mateřské dovolené

Pavel Novák povýšil finanční gramotnost na atraktivní a živou, zábavnou disciplínu. Děkujeme za návštěvu v naší škole.

Ludmila Hübschtová
KLVAŇOVO GYMNÁZIUM KYJOV