ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Karel Salák

Pan Karel Salak je ve své profesi naprostá jednička, jen spokojenost, profesionál ve svém oboru. Mohu jen doporučit a poděkovat, vždy pomohl. Dekuji P. MATULOVA

Patricie Matulova
Dělník v automobilovém průmyslu
Reference na poradce
Ing. Jan Grolmus

Služby p. Honzy jsou na velmi profesionální úrovni. Zejména oceňuji srozumitelnost, ochotu, vstřícnost, orientaci na klienta a individuální přístup. Své práci a problematice finančního poradenství rozumí a lze mu důvěřovat, je vždy dostupný a schopen operativního řešení.

Sylvie
Sociální pracovnice
Reference na poradce
Ing. Tomáš Strouhal

Pod vedením Toma jsem pracovala přes 5 let. Díky této spolupráci jsem získala nejen produktové znalosti, finanční gramotnost, ale i nástroje k efektivnímu time managementu, komunikaci a přednášení. Díky tomu, že jsem byla součástí Tomova silného týmu jsem se zúčastnila plno odměnových akcí a gastronomických zážitků. Tom se jako vedoucí týmu snažil vycházet vstříc, vše bylo o domluvě. Díky jeho přístupu šla tato práce snadno kombinovat se školou. Za mě super pracovní zkušenost. :)

Ivana Janečková
Zákaznický servis B2B
Reference na poradce
Ondřej Peterka

S Ondrou je skvělá komunikace. Je vidět, že se v tom orientuje a ví co dělá.

Tom
IT