ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ing. Lukáš Jál

Za mě velká spokojenost. Je to člověk na svém místě. Rozhodně doporučuji.

Jan Vašulín
Fotograf

Přednášky finanční gramotnosti pana Spurného mohu s plnou důvěrou doporučit. Na úvodní schůzce jsme se domluvili na realizaci programu pro naše žáky. Oceňuji zejména jeho vysokou míru flexibility – bez problémů se přizpůsobil rozvrhu i organizačním možnostem školy. Samotná přednáška byla velmi profesionální, ale zároveň příjemně uvolněná. Pan Spurný dokázal vytvořit přátelskou atmosféru, která žáky přirozeně vtáhla do tématu. Jeho didaktický přístup byl promyšlený, pracoval s příklady z praxe a vedl žáky k aktivní účasti, diskusi i kritickému myšlení. Žáci oceňovali možnost klást otázky, vyjadřovat názory a řešit konkrétní situace, které se jich mohou v budoucnu týkat.

Mgr. Adéla Gálová
Gymnázium Otrokovice
Reference na poradce
Ing. Jan Krejčí

Jsem velice spokojená s p. Krejčím.Jeho znalosti ohledně poradenství je na vysoké úrovni.Kdykoliv pomůže poradit a vždy najde řešení jakéhokoliv problému.

Judita Navrátilová
zdravotní sestra
Reference na poradce
Bc. Viktor Semerád

Vřele doporučuji. Profesionální, ale zároveň přátelský přístup. Vše srozumitelně vysvětlí a poradí. Vždy hledá tu nejlepší možnost pro klienta.

Kristýna
Porodní asistentka