ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Milan Spurný

Dlouholetá zkušenost s Milanem, je ochotný,spolehlivý, vždy se vším poradí a dopodrobna vysvětlí a vše co jsem potřeboval zařídil. Profesionální přístup, ochotný sejít se kdykoliv. Mohu jen doporučit.

Jiří Zvonek
Kvalitář
Reference na poradce
Tereza Macounová

Terezku mohu jen doporučit. Už tři roky se o mě perfektně stará, co se týče pojistek a veškerého finančního poradenství. Vždy je tu pro mě, když potřebuju s něčím poradit a nebo sjednat. Velmi milý, přátelský a lidský přístup. Nikdy jsem se s takovým přístupem a servisem nesetkal. Po těchto zkušenostech jsem ji doporučil pár známým a mají stejné pocity jako já. Za mě 11 z 10 možných bodů.

Dominik
Celník
Reference na poradce
Bc. Jakub Matušík

Děkuji Jakubovi za jeho služby, vybral mi věci které sem ani nevěděl že jdou pojistit a moc mi to pomohlo. Doporučuji s tímto Kouzelníkem domluvit alespoň schůzku aby jste probrali možnosti ,určitě nebudete litovat .

Ondřej
Obchodní zástupce
Reference na poradce
Ing. Jan Grolmus

Cíleně se zajímat o svět financí, na této úrovni, pro mě nikdy nebylo středem zájmů. Jsem proto nesmírně ráda, že jsem narazila na takového finančního poradce, jako je Honza. Poradil, vysvětlil, namaloval. A ikdyž z něj malíř jako byl Van Gogh nikdy nebude, je to jenom dobře - radit lidem jak nakládat se svými penězmi, to je oblast, ve které se vyzná. Usměvavý, trpělivý, ochotný vše zopakovat 3x. Nemohla jsem si vybrat lépe.

Markét
Záchranář