ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Karel Salák

Již při první schůzce, mě pan Salák velice překvapil, jeho znalostmi, ochotou a píli jak pomoct lidem. Velmi aktivním přístupem mi rychle vyřídil veškeré moje požadavky a problémy, poté nastavil mé portfolio tím správným směrem. Poradil mi do budoucna, jak se pohybovat ve finanční sféře, na co si dát pozor a nešlapat vedle. Jeho profesionální aktivní přístup je ohromný. Mohu všem vřele doporučit!!! Velice děkuji za vše :-)

Miroslav R.
Technik
Reference na poradce
Bc. Michal Kossuth

Pan Kossuth je člověk na svém místě, má přehled a přístup profesionála. Jeho služeb vřele doporučuji.

Michal Kálal
řemeslník
Reference na poradce
Petr Jůn

Práci pana Jůna mohu jen chválit, je vidět, že svojí práci rozumí a dělá ji rád. Z bohaté nabídky služeb různých pojišťoven vybere vždy tu nejvhodnější tak, aby zbytečně nezatěžoval náš rodinný rozpočet a přitom pojistka pokryla to, co se od ní očekává. Rozhodně doporučuji...

Hana Kučerová
odborný referent
Reference na poradce
Marek Kosobud

Díky Markovi jsem získal velmi dobrou nabídku na pojištění a úvěr, vždy za výrazně lepší částku než byla u konkurence, nehledě na obrovskou úsporu času a osobní přístup. Rozhodně můžu jen doporučit ostatním zájemcům. Byl jsem velmi spokojený děkuji.

Chomout Jaroslav
Graphic designer