ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
David Kocúr

S prací Davida jsem nadmíru spokojená. Zejména oceňuji velice příjemné vystupování a profesionální přístup, flexibilitu, ale také široký odborný přehled o dostupných produktech a novinkách na trhu (což se projevilo během „palby“ otázek, které bravurně čelil). Díky svému pečlivému přístupu najde pro svého klienta vždy vhodné řešení. Je to člověk na správném místě, mohu tedy vřele doporučit a těším se na další spolupráci.

Michaela Čadková
vědecko-výzkumný pracovník
Reference na poradce
Ing. Lukáš Jál

Lukáš má vlastnosti, které by měl mít každý finanční poradce - trpělivost, ochotu odpovídat na všetečné otázky a především, brát ohled na klientova přání. Věřte mi, že s Lukášem je příjemná spolupráce a je to člověk na svém místě.

Mgr. Monika Dvořáková
Manažerka
Reference na poradce
Karel Malák

Naprosto spokojen. Bomba. Vřele doporučuji.

Jaroslav Hlach
Operátor CNC strojů
Reference na poradce
Tereza Málková

Se slecnou Malkovou mam jedine kladne zkusenosti, pohodovy clovek se smyslem pro naprostou spokojenost zakaznika od ceny ,kriti , konfort az po lidskost , dekuji za takoveto poradce v dnesni dobe vec nevidana.

Jakub Pyszko
Kuchar