ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Karel Salák

S panem Salákem mám několikaleté zkušenosti, vždy byl vstřícný, spolehlivý, a vždy vše řeší hned. Spolupracuje se mi s ním velmi dobře a mohu jen doporučit.

Adam Soukup
Dělník
Reference na poradce
Jakub Cepek

Dodrý den, pan Jakub Cepek se mě a mé rodině stará o finance již několik let. Předloni jsem ho oslovila a požádala o spolupráci ohledně financí našeho bytového domu před plánovanou rekonstrukcí a zateplením BD. Mohu jen potvrdit, že je pan Jakub Cepek spolehlivý, obětavý, vstřícný, velmi ochotný a slušný. Moc si toho vážím, že je takový a děkuji mu. Všem vřele doporučuji.

Vlasta Vinopalová
referent státní správy
Reference na poradce
Martin Kollmann

Spolupráci s panem Kollmannem hodnotím velmi pozitivně. Při našem prvním setkání vše vysvětlil, zapsal si požadavky a na další schůzce předložil možné návrhy, se kterými se mohlo dále pracovat. Je velmi pečlivý a naslouchá klientům. Spolupráci s ním mohu jen doporučit.

Klára Bandíková
Učitelka MŠ
Reference na poradce
Martin Bednář

S Martinem jsem velmi spokojený. Vždy, když jsem měl problém mi pomohl, mohu jen doporučit. Rozumí tomu, co dělá.

Tomáš Černý
strojář