ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Petr Jůn

S prací pana Jůna jsem byl velmi spokojený, je rychlý,pečlivý a je ochotný se časově přizpůsobit. Mohu doporučit všem ostatním.

David Soukup
OSVČ
Reference na poradce
Karel Salák

Díky tomuto poradci se mi povedlo ušetřit spoustu peněz a přitom si zajistit budoucnost.. Při řešení jakýchkoli problémů mi vždy ochotně pomůže a dá i dobré rady, které se hodí.. Tohoto poradce mohu vřele doporučit, protože odhodlání se kterým chce ostatním pomoct je opravdu obrovské a udělá maximum pro spokojenost svých klientů

Tomáš O.
dčevařský technik
Reference na poradce
Kristýna Hájková

Slečna Kristýna je moje bývalá gymnaziální studentka a když jsem hledal rodinného finančního poradce, cesty osudu nás svedly dohromady opět. Jdem za to velice rád, neboť od počátku naší spolupráce jsem velice spokojený s její prací. Všechny produkty, které nám nabídla a následně zařídila, považuji za vhodně zvolené a myslím si, že i díky ní je moje rodina moudře finančně zajištěna. Se spoluprací s Kristýnou počítám i nadále.

Martin Císař
středoškolský učitel
Reference na poradce
Bc. Michal Kossuth

S poradenstvím pana Kossutha jsme spokojeni. Můžeme doporučit.

Stašková Lucie
MD