ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby nezávislého finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody nezávislého finančního poradce

Výhody nezávislého
finančního poradce

  • Nezávislost na dané společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Nicol Domínová

S Nicol Domínovu jsem velice spokojen z důvodu, že si na mě udělala čas vždy, kdy jsem potřeboval já. Stejně tak s ochotou a pomocí ve věcech, ve kterých se já nepohybuji a nerozumím jim. Proto jsem rád, že jsem na ni narazil a mohu jedině doporučit.

Jan Šturma
instalatér
Reference na poradce
Veronika Trieb

Mohu jen a jen doporučit. Ochotná poradí se všim když si nevite rady. Velice slušné jednáni a neni problém se u p.Plzákové objednat podle vašeho času. p.Plzáková je opravdu jednička finančniho poradce. Pokud mohu opravdu doporučuji všem kdo se rozhodne uzavřit pojistku. Děkuji za ochotu p.Plzákové.

Tomáš Sedloň
Tesař,montér
Reference na poradce
Michala Marková

S p. Markovou jsem velice spokojen, ochotná (i ve svém volném čase pomoci s jakýmkoliv problemem) velice příjemná, milá a sympatická, člověk na svém místě.

Smola Jindřich
Sofer, tater
Reference na poradce
Klára Bilíková

Paní Klára Bilíkova, musím říci, že jsem byl velmi mile překvapen. Vše nám bylo velmi dobře vysvětleno a navrženo tak aby nám to sedlo "na míru,, je jí chování bylo velmi profesionální a vstřícné. Moc děkujeme

Jaromír Čada
Skladnik