ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Jan Grolmus

Před rokem a půl jsem se snažila postavit na vlastní nohy. Získala jsem první pořádnou práci po škole. Vzhledem k tomu, že vše bylo nové, požádala jsem Honzu o pomoc s mými financemi, včetně spoření a pojištění. Jako nováček jsem měla mnoho dotazů, které Honza ochotně zodpověděl a vše vysvětlil. Cítím se tak mnohem jistější ohledně mé budoucnosti, protože mám pokryté snad vše, co dává smysl.

Lýdie Hemalová
Software Engineer in Test
Reference na poradce
Ing. Lukáš Jál

S Lukášem spolupracuji delší dobu a jsem s ním moc spokojená. Oceňuji jeho profesionalitu, výbornou orientaci ve finančních produktech a osobní přístup. Na naše schůzky je vždy připraven. Je jedním z mála, kdo financím nejen rozumí, ale práce ho i baví.

Alena Machátová
Asistentka obchodního ředitele
Reference na poradce
Ing. František Iser

Pan Iser je vždy profesionální, ochotný,dobře vystupující a velmi zkušený ve své profesi. Mohu ho vřele doporučit. Poradil mi jak se zajištěním na důchod tak i teď zajistil kompletní pojištění mého vozu výhodněji než jsem si dokázal představit. Pokud budu v budoucnu potřebovat vyřešit další záležitosti, obrátím se opět na něj.

Martin Moučka
Invalidní důchodce
Reference na poradce
Jan Vyšín

Pan Ing.Jan Vyšín se věnuje poradenství s plným nasazením , snaží se získat vždy nejlepší možnou variantu přímo pro každého klienta. Důvěřuji mu a jsem moc ráda , že veškeré mé investice má pod dohledem a vždy ochotně poradí.

Regína Kupsová
Lékař