ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ina Löffelmannová, MFP

Jsem velice spokojena s prací sl.lny,je slušně jednající, vstřícná,milá,ochotná,mající velké odborné znalosti.Mohu jen vřele doporučit,problémy řeší v nabídkách i srovnání,bez vnucování.Pomáhá v kteroukoli dobu ,odborně,ochotně a s přehledem, v jednání je vždy usměvavá a milá. Věřím jí a doporučuji!!

Mgr Věra Hrubcová
Uč. v důchodu
Reference na poradce
Kristýna Hájková

Na základě doporučení jsem oslovila paní Hájkovou a od té doby řeším vždy veškeré finanční záležitosti jen s ní. Musím vyzdvihnout její přehled, rychlost reakce a to, jak pečlivě se každému klientovi věnuje. Mohu jen a jen doporučit, podstatně mi usnadnila život a vím, že s ní jsou moje finanční záležitosti bezpečně ošetřené.

Tereza Tichá
osobní stylistka
Reference na poradce
Bc. Martin Sedláček

S Martinem mě seznámil můj přítel, který je také jeho klientem. Martin vše vysvětluje jednoduše a přesto odborně. Nebojí se otevřeně odpovědět na otázky, dohledat fakta. Spolupráce tedy na jedničku.

Kristýna Kubíková
Studentka
Reference na poradce
Ing. Denisa Rubešová

S Denčou jsem maximálně spokojený. Poznal jsem již mnoho finančních poradců, ale ještě s žádným jsem nebyl takhle spokojený. Vyzdvihl bych především její otevřenost a iniciativitu. Se vším mi vždy poradila a vše dokonale popsala, což jsem jako lajk velmi ocenil. Vždy vybírá optimální řešení pro klienta. Jde vidět, že tuhle práci nedělá kvůli penězům, ale že ji opravdu baví a naplňuje. Společně investujeme peníze už 3 roky a vždy se vše povedlo nad očekávání.

Pavel B
horník