ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Tereza Nováčková

Setkání a konsultace s Terezou bylo pro mne velmi přínosné. Tereza je inteligentní, kultivovaná, má přehled a co je velmi důležité: netlačí na klienta. Poradila mi ohledně zdravotního pojištění i investičních fondů. Chci s ní spolupracovat i nadále.

Alena Štěpánková
středoškolský učitel
Reference na poradce
Bc. Milan Spurný

S Milanem se znám již několik let a za tu dobu jsme spolu řešili různé záležitosti. Vím, že se na jeho rady můžu spolehnout, ať už se jedná o různé druhy pojištění, spoření či úvěr, a že mé potřeby jako klienta pro něj budou prioritou. Milan své práci rozumí, baví ho a jeho přístup je vždy profesionální.

Dominika Tlapáková
Audit Senior
Reference na poradce
Ina Löffelmannová, MFP

Slečna Löffelmannová je velice milá, sympatická a ochotná, opravdu člověk na svém místě. Ráda se vším poradí, pomůže vybrat tu nejlepší variantu bez jakéhokoliv vnucování. Cokoliv člověk potřebuje, může se na ni s důvěrou obrátit. Nikoho neodpálkuje ani když volá v pozdních večerních hodinách či o svátcích. Opravdu chválím a vřele doporučuji.

Ing. Marcela Fürstová
Hlavní účetní, Písek

Přednáška se žákům od Davida Jurana se žákům líbila, žáky zapojoval do diskuzí a otázek aby jen neseděli a neposlouchali. Super nastínění žákům situace ohledně financí a jak s penězi nakládat. Přednáška byla pro žáky, kteří končí tento rok školu. Je to pro ně přínosné, jelikož většina z nich začne ihned po škole pracovat, a tak alespoň získali vědomosti o tom, že mají být s penězi opatrní. Žáci určitě vždycky ocení, když přijde někdo přímo z praxe. Děkuji za přednášku.

Radim Keňo
Učitel SŠP KYJOV, PŘÍS. ORGANIZACE