ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Dominik Ďurčo

Dominika znám velmi dlouho, patří do úzkého kruhu mých přátel, s radostí pozoruji jak si plní svůj sen a velmi se v této práci realizuje.

Václav Klepal
Student
Reference na poradce
Ing. Lukáš Jál

Lukáš Jál je profesionál. Dobře mi poradil ve všech finančních produktech. Trpělivě ode mne z počátku posbíral potřebné informace, díky nimž zjistil moje možnosti. V návaznosti na ně mě poté nabídl více možností a variant a hledal pro mne optimální řešení. Díky jemu jsem u jednoho produktu ušetřila zajímavou sumu a tuto sumu jsem dle jeho rady vhodně investovala do dalšího produktu. Určitě zůstanu v kontaktu s panem Jálem, budu ho doporučovat kamarádům a sama jeho služby budu nadále využívat.

Fazekas Monika
Projektant
Reference na poradce
Jan Zoch

Na doporučení sousedů jsme dostali kontakt na pana Zocha. Prošel s námi všechny naše smlouvy a pojištění a doporučil změny k lepším pojistným podmínkám v náš prospěch. Pomohl nám i v řešení škodních událostí. Postaral se o náš veškerý servis. Jeho trpělivost a slušné chování je dokonalou vizitkou této firmy. Rádi doporučíme i dále.

Martin a Jana Chmelíčkovi
Skladník a dělnice
Reference na poradce
Petr Jůn

S prací pana Jůna jsem byl velmi spokojený, je rychlý,pečlivý a je ochotný se časově přizpůsobit. Mohu doporučit všem ostatním.

David Soukup
OSVČ