ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Klára Bilíková

Paní Klára Bilíková, vse nám vysvětlila velice srozumitelně, poradila se stávajícím pojištěním a zkontrolovala všechny smlouvy co máme, jeji vystupování a chování bylo příjemné a naprosto profesionální.. těším se na další její návštěvu

Ilona Urbanová
Invalidni duchodce
Reference na poradce
Ing. David Michelini

S Davidem spolupracuji již několik let. Kdykoliv se na něj obrátím, vždy hned pomůže. Je to opravdu člověk na svém místě, je spolehlivý, ochotný a svou práci dělá poctivě a kvalitně. Věřím mu a jeho služby určitě doporučuji.

Lenka
studentka
Reference na poradce
Tomáš Šulek

Skvělý přístup se kterym jsem se jeste nikdy nesetkal.Flexibilita,upřímnost a hlavně chuť Vám skutecne pomoci.S panem Šulkem spolupracuji teprve chvili ale uz ted muzu rict ze bych ho jako financniho poradce urcite doporucil vsem ne jen ve svem blizkem okoli.Proto pokud stejne jako ja premyslite zda do toho jit nebo ne za me velke ANO !

Jaroslav Vaindl
Řidič VZV
Reference na poradce
Bc. Michal Kossuth

S panem M.Kossutem jsem naprosto spokojen ve všech směrech.Těším se na další spolupráci a doporučuji jeho služby dalším klientům.

Jiří Hoško
vedoucí stavby-elektromechanik