ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Miroslav Žabka

Se službami pana Žabky jsem spokojený a vřele je doporučuji.

Pilík Jiří
stavbyvedoucí
Reference na poradce
Ing. Pavel Novák

S Pavlem jsem nadmíru spokojen. Jsme kamarádi, tudíž nemám jediný problém mu věřit a svěřovat mu své finance. Ale ani kdybych ho neznal jako kamaráda, působí velmi profesionálně a zapáleně do práce. Ví o čem mluví, ví, jakou možnost využít a rozumí tomu, co dělá. Je důvěryhodný a nemám jediný problém s ním řešit mou aktuální, ale i budoucí finanční situaci. K Pavlovi jsem přešel od jiného poradce a zde nemám jedinou špatnou zkušenost. Jsem velmi spokojen a jeho služby vysoce doporučuji.

Martin Malcher
student, produkční
Reference na poradce
Bc. Vít Procházka

S Vítkem se známe cca 3 roky je velmi milý a vždycky všechno hezky vysvětlí. Pomohl mi a řešili jsme spolu půjčku s životní pojistkou. Moc se mi líbí, že jednou za čas zavolá a informuje mě o zlepšení nebo výhodnější nábídce nebo řešení viz. př. pojištění auta. Důvěřuji mu a doporučuji všem.

Petra K.
Obsluha č.s.
Reference na poradce
Ing. Jana Tichá

Janu mi doporucila moje kamaradka, kdyz jsem resila svou financni situaci. Byla jsem mile prekvapena prijemnym vystupovanim, pochopenim a velke ochoty pomoci. Vim, ze se na ni mohu spolehnout a kdykoliv pozadat o pomoc!

Pavla Hrachovinova
HR Manager