ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ing. David Michelini

S Davidem jsme vždy našli ideální řešení všech produktů, které nabízí a měl jsem zájem je využít. Kdykoliv Davida kontaktuji, vyřídí vše rychle a velmi ochotně. Jsem zvědav co přinese naše spolupráce do budoucna.

Lukáš Marek
Zástupce manažera prodejny
Reference na poradce
Karel Salák

V roce 2015 jsem se s dcerou dostala nečekaně na měsíc do nemocnice, v té době mi však spadla pojistka, což jsem nevěděla. Po návratu z nemocnice jsem se ji snažila obnovit, či zařídit novou. Pojišťovna mi to zamítla, jelikož dcera již v té době byla onkologicky nemocná. Hledala jsem POMOC kde se dalo, až se mi dostalo doporučení na pana Karla Saláka, který je ochotný, milý, chytrý, šikovný. Našel pojišťovnu, která pojistila jak mne, tak i mou dceru. Jsem s pojistkou a hlavně i s ním spokojena. VŘELE DOPORUČUJI VŠEM

Miloslava
V domácnosti - ošetřovatelka
Reference na poradce
Karel Salák

S panem Salákem jsem nadmíru spokojená. Se vším mi pomůže a poradí. Celá naše rodina mu důvěřuje. Určitě doporučuji na 100% . Neměnila bych.

Martina B.
Prodavačka
Reference na poradce
Bc. Karel Malák

Velice vstřícný přístup. Všechny mé otázky byly zodpovězeny k mé spokojenosti. Schůzky proběhly ve velmi přátelském duchu. Mohu všem doporučit profesionální přístup pana Maláka.

Miroslav Krčín
skladník