ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Martin Sedláček

Na spolupráci s Martinem se mi líbí domluva na místě a čase. Není problém domluvit si schůzku u mě doma na kterou přijede kompletně připravený nebo v případě něčeho většího u něj v kanceláři, kterou mám 2 zastávky od domu. Doporučuji.

Marek Vitula
Vývojář SW
Reference na poradce
Ing. Pavel Novák

Pavel je člověk na svém místě, vždy vše srozumitelně vysvětlí, má obrovský přehled a lidský přístup. Vždy pro mne a moji rodinu našel ideální řešení, jsme velmi spokojeni a pravidelně se na něj znovu obracíme. :)

Karolína Blahová
Administrativní pracovník, mateřská dovolená
Reference na poradce
Lenka Blatská

Jsem velice spokojen s finanční poradkyní /Lenkou Blatskou/, kterou mohu jen doporučit, jelikož klient je vždy na prvním místě. Obchodní vedoucí se vyznačuje vynikající orientaci ve finančních produktech a vždy vypomůže najít nejvhodnější variantu pro konkrétní osobu. Upřímně děkuji touto cestou za veškerou její pomoc. Mám velmi negativní zkušenost z uplynulých let, domnívám se, že nyní mi konečně finance úspěšně vydělávají! Dále oceňuji také perfektní orientaci v bankovních produktech a dalších investičních možnostech.

Mgr. Miroslav Hájek
SŠ učitel odborných předmětů
Reference na poradce
Ing. Pavel Novák

Během přednášky poradce vystupoval erudovaně, pohotově odpovídal na dotazy našich žáků. Přednáška probíhala v příjemné atmosféře, pro naše žáky byla přínosem.

Jana Kostelecká
metodik prevence, odborná učitelka