ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Pavel Kuchta

Pavel je vždy na příjmu, vždy vše skvěle vysvětlí a pomůže. Dokáže dobře vybrat produkt na míru a je to fakt frajer. Díky Pavle!

Lukáš Reisinger
Osobní trenér
Reference na poradce
Bc. Michal Kossuth

Vše v naprostém pořádku, veliká spokojenost.

Milan Bílek
OSVČ instalatér
Reference na poradce
Bc. Karel Malák

Slečnu Nicol DOMÍNOVOU znám několik let , jak soukromě , tak jako naprosto úžasného odborníka ve všech otázkách financí , či pojištění . Mohu se na ní vždy spolehnout a hlavně - věřit jí . Což je k nezaplacení . Její vystupování je příjemné , osobní a milé . Řeč a vysvětlení problému , žádosti , změny je srozumitelná , trpělivá . Její rozhled a znalosti jsou velmi široké . Všem mohu slečnu Nicol doporučit a děkuji jí za vše .

Jana Kroupová
kompletářka

Pan Jál s paní Rubešovou strávili na našem gymnázium dvě dopoledne v rámci projektových dnů věnovaných finanční gramotnosti a základů podnikání. Mohu je vřele doporučit ostatním. První den studenti zaujatě poslouchali erudovaný a poutavý teoretický výklad, druhý den byli na 100 procent vtaženi do hry Finanční svoboda. Sami studenti hodnotili tento dvouden velmi pozitivně a já jej považuji za velice přínosný. Moc se těším na další spolupráci, neboť vím, že bude velmi kvalitní. Velké díky.

Eliška Pecinová
Gymnázium Moravský Krumlov