ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
David Juran

David je velmi šikovný a chytrý kluk, co rozumí financím a dokáže lidem poradit. Davida na 100 procent doporučuji. Na všech schůzkách jsem se cítila velice dobře a v klidu a vše mi bylo vysvětleno. Davida budu doporučovat všem svým blízkým!

Nikola
office manager
Reference na poradce
David Krejčí

Dle zkušeností s Panem Krejčím, mohu jeho služby vřele doporučit ( výborná spolupráce, flexibilita + komunikace).

Tomáš Hrčka
Quality engineer
Reference na poradce
Ing. Lukáš Jál

S Lukášem spolupracuji v řešení svých finančních záležitostí již několik let. Lukáš byl vždy velice vstřícný a aktivně řešil všechny záležitosti. S finančními produkty mne pokaždé důkladně seznámil a vysvětlil všechny podrobnosti.

Karel Adámek
Vývojový inženýr
Reference na poradce
Ing. David Michelini

S panem Michelin jsem řešila běžné finanční věci, opakovaně povinné ručení, životní pojištění pro syny. Byl velice ochotný, milý, vstřícný, jednal velmi rychle a flexibilně, v mém zájmu, i když nešlo o žádné velké transakce. Pokud došlo k jednání s pojišťovnami, vše vyřídil, nemusela jsem se o nic starat, snažil se pomoci, poradit, řešit co nejdříve a nejlépe. Pana Micheliniho mohu jen doporučit ostatním klientům.

Naděžda Kučerová
Školství