ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Simona Vosková

Simča je nejlepší poradkyně jakou jsem kdy měl. Nejen, že dokáže vykouzlit úsměv na tváři, ale i dokáže vykouzlit bezkonkurenční nabídky s kterými ušetří opravdu každý. Nedokážu si představit, že bych měl ještě někdy v životě jinou poradkyni.

Vendelín
Specialista pevnosti a tuhosti karoserie
Reference na poradce
Ing. Pavel Novák

S Pavlem jsem velice spokojená, odborné zkušenosti, práce finančního poradce nad rámec.. vše zařídí, od různých druhů pojištění úvěry, hypotéku,spoření. Flexibilní,vyzná se na finančním trhu.

Markéta Krejčová
Kuchařka
Reference na poradce
Ing. Jan Grolmus

Honza je jednoduše člověk na správném místě. Díky němu se mi konečně podařilo něco, co jsem dlouhou dobu odkládal, a to v klidu si sednout, zamyslet se nad svými aktuálními financemi a naplánovat si, co s nimi do budoucna. Jeho přehled umožní člověku ušetřit velkou porci času (troufnu si říct až stovky hodin), který by jinak strávil nad hledáním relevantních informací na internetu. Jeho profesionální, empatický, věcný přístup je něco, co člověk v dnešní době ocení. Honza nemaluje vzdušné zámky, říká věci tak, jak jsou a dělá maximum pro to, aby pro klienta našel to nejlepší možné řešení, ať už jde o investice, hypotéky, pojištění nebo cokoli jiného vás jen napadne. Mohu doporučit všemi deseti.

Štěpán
Produktový manažer
Reference na poradce
Ing. David Michelini

S Davidem se známe už několik let. Skvělý přístup a znalosti jsou jenom zlomek jeho vlastností. Je to člověk na správným místě. Dal bych za něj ruku do ohně. Je na příjmu Kdykoliv a je schopný zařídit i skoro nemožné. :)

Tadeáš
IT