ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Václav Procházka

Pana Procházku jsem měla možnost poznat, když nám pomohl v nelehké životní situaci, do které se dostal můj přítel po vážné operaci. Díky šikovně uzavřené životní pojistce, kterou mu před pár lety uzavřel, se dala tato nenadála situace překlenout a zvládnout. Přítel je klientem pana Procházky již několik let. V době, kdy jsme jednali s pojišťovnou, nám byl velice nápomocen. Jeho zkušenosti s pojišťovnou, ochota a vstřícnost nám velice pomohly. Pokud uvažujete o pojištění, mohu pana Procházku vřele doporučit. Nikdy nevíte co vás muže v životě potkat.

Lenka Železníková
manažer
Reference na poradce
Kristýna Hájková

Děkuji Kristýně Hájkové za vždy vynikající, profesionální, vstřícnou a proaktivní spolupráci.

Jaroslav Pilný
Marketingový manažer
Reference na poradce
Filip Bednář

Filip mi výborně a věcně poradil s životním pojištěním přesně na míru mým požadavkům. Vše mi důkladně vysvětlil a pečlivě odpověděl na každý můj zvídavý dotaz. Vřele doporučuji.

Eliška Lukaščíková
copywriting, kulturní produkce, administrativa
Reference na poradce
Ing. Jakub Ottenschläger

Jakub je profesionál. Pravidelně se scházíme, vždy si ve velmi přátelské atmosféře popovídáme o tom, co je nového, díky čemuž snadno porozumí vývoji mojí životní situaci. Následně navrhne produkty, případně úpravu nastavení dříve zřízených produktů. Vždy spolu navržené řešení prodiskutujeme a když s návrhem souhlasím, tak jej aplikujeme. S řešeními jsem doposud vždy spokojený, jako největší přidanou hodnotu vidím vybudovaný vztah.

Jirka
Stavební konzultant