ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Dominik Ďurčo

U Dominika je vidět, že ho jeho práce opravdu baví a snaží se najít pro svoje klienty vždy to nejlepší. Vše mi vysvětlil, tak abych všemu dobře porozuměl. Teď jsem rád že jsem se na něj se svými potřebami obrátil a mohu jeho služby také doporučit ostatním.

Martin Ďurčo
Dělník
Reference na poradce
Tomáš Šulek

S panem Šulkem jsme moc spokojeni. Vždy vše vyřešíme k naší spokojenosti a v rychlém termínu.

Barbora Juhásová
Účetní junior
Reference na poradce
Ondřej Peterka

Ondra je sympatický člověk s výborným přístupem k lidem, ale hlavně zkušený člověk v oboru. Určitě ho mohu doporučit kdekomu.

Pavel
student
Reference na poradce
Mgr. Petr Trieb

Před 3 roky jsem řešil své otázky okolo pojišťovnictví, a jeliož jsem profesionální sportovec potřebouji být i maximalně zajišten, co se otázky zdaví týče. Proto jsem dal na doporučení svých známích a kontaktoval pana Mgr. Trieba. Musím říci, že jsem už 3 roky naprosto spokojen se službama, jejich kvalitou a péčí kterou dostávám od svého poradce. Ačkoli nepracuji v ČR, společně s mým poradcem neustále probíráme různé možnosti a varianty levnějšího nebo výhodnějšího pojištění. Jelikož se na finančním trhu produkty neustále mění, je dobré mít na své straně člověka, který rozumí vašim potřebám a zároveň je schopný vyhovět vámi určeným požadavkům.

Jakub Suchánek
profesionální hokejista