ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Milan Spurný

S Milanem jsme řešili úrazové pojištění a vše proběhlo naprosto v pořádku. Vždycky si na Vás najde čas a vše vám hned vysvětlí. Jednoznačně doporučuji.

Jakub Kašík
Strojní údržbář
Reference na poradce
Dagmar Janská

S firmou ProfiFP jsem byla velmi spokojená, zejména s paní Jánskou, která celou naší rodinu přiblížila k našemu snu. Jsem velice ráda, že jsem byla doporučena a stala jsem se klientem společnosti ProfiFP.

Andrea Součková
Pečovatelka sociální služby
Reference na poradce
Bc. Nicol Maláková

Jsem velmi spokojená

Helena Kristinová
prodavačka
Reference na poradce
Simona Vosková

Velmi oceňuji její osobní přístup, ochotu, se kterou řeší veškeré problémy i nad rámec svých povinností, preciznost a důslednost se kterými postupuje a ochotu, se kterou se věnuje všem možným způsobům řešení. Navíc velmi oceňuji výběr produktů, které nabídla, vždy s ohledem na veškeré mé požadavky a očekávání a její snaha vždy vyhovět mým nárokům je vskutku neobyčejná! Je kdykoliv k dispozici, velmi spolehlivá a zodpovědná a všem problémům se věnuje se 100% pozorností. Víc takových poradců, víc takových lidí obecně!

Julie-Pierre Joseph
Asistentka